BAKIRÇAY'dan Haberler

Rektörümüz, TBMM’de Düzenlenen Rektörlerle İftar Programına Katıldı

Rektörümüz Prof. Dr. Rasim Akpınar, Türkiye Büyük Millet Meclisi Başkanı Numan Kurtulmuş’un ev sahipliğinde Türkiye Büyük Millet Meclisi Tören Salonu’nda gerçekleştirilen “Rektörlerle İftar Programı”na katıldı. Programda Türkiye’nin farklı üniversitelerinden rektörler bir araya geldi.

Ramazan ayının birlik, dayanışma ve paylaşma ruhunu yansıtan iftar programında yükseköğretim alanındaki güncel gelişmeler ve üniversitelerin topluma sunduğu katkılar üzerine değerlendirmelerde bulunuldu. Program, akademi dünyasının temsilcilerini aynı sofrada buluştururken üniversiteler arası iletişimin ve iş birliğinin güçlendirilmesine de katkı sağladı.