Rektörümüz, TBMM’de Düzenlenen Rektörlerle İftar Programına
Katıldı
Rektörümüz Prof. Dr. Rasim Akpınar, Türkiye Büyük Millet
Meclisi Başkanı Numan Kurtulmuş’un ev sahipliğinde Türkiye Büyük Millet Meclisi
Tören Salonu’nda gerçekleştirilen “Rektörlerle İftar Programı”na katıldı.
Programda Türkiye’nin farklı üniversitelerinden rektörler bir araya geldi.
Ramazan ayının birlik, dayanışma ve paylaşma ruhunu yansıtan
iftar programında yükseköğretim alanındaki güncel gelişmeler ve üniversitelerin
topluma sunduğu katkılar üzerine değerlendirmelerde bulunuldu. Program, akademi
dünyasının temsilcilerini aynı sofrada buluştururken üniversiteler arası
iletişimin ve iş birliğinin güçlendirilmesine de katkı sağladı.