KPSS-2023/2 Bazı Kamu Kurum ve Kuruluşlarının Kadro ve Pozisyonlarına Yerleştirme Sonuçları Kapsamında Üniversitemize Atanmaya Hak Kazanan Adaylar Hakkında Duyuru
Duyuru Tarihi : 09 Ocak 2024
KPSS-2023/2 Bazı Kamu Kurum ve Kuruluşlarının Kadro ve Pozisyonlarına Yerleştirme Sonuçları Kapsamında Üniversitemize yerleştirilenlerin başvuru belgelerini İzmir Bakırçay Üniversitesi Seyrek Kampüsü A Blok 2. Kat adresinde bulunan Personel Daire Başkanlığına ŞAHSEN teslim etmeleri gerekmektedir.
Başvuru tarihinin dışında başvuruda bulunan veya posta yolu ile belgelerini Üniversitemize intikal ettiren, herhangi bir sebeple başvuruda bulunmayan adayların atama işlemleri yapılmayacak ve adaylar hak iddia edemeyeceklerdir.
Askerlik ve hastalık sebebiyle başvuruda bulunamayanların mazeret dilekçesi ile mazerete sebep olan belgelerini başvuru tarihine kadar başvuru yerine ulaştırmaları gerekmektedir.
Yanlış, yanıltıcı ve yalan beyanda bulunanlar ile tercih edilen kadro için istenilen genel ve özel şartları ve 657 Sayılı Devlet Memurları Kanunu’nun 48. maddesinde belirtilen şartları taşımadığı tespit edilen adayların başvuruları geçersiz sayılacak olup, atama işlemleri gerçekleştirilmeyecektir.
Atanmaya hak kazanan adaylardan arşiv araştırması neticesinde atanmasında bir sakınca bulunmayanların ataması yapılacak, tebligatlar ikamet adreslerine gönderilecektir.
İkamet adresi İzmir dışında olan adaylar atama yazılarının kendilerine tebliğ edildiği tarihten itibaren 15 (on beş) gün içerisinde, ikamet adresi İzmir olanlar ise atama yazıları kendilerine tebliğ edildikten sonraki ilk iş günü göreve başlamak zorundadırlar.
Belge Teslim Süreci 10 Ocak 2024- 24 Ocak 2024 (Mesai Bitimi)
İSTENİLEN EVRAKLAR
1) Başvuru Dilekçesi (Tıklayınız)
2) İdari Personel Atama Başvuru Formu (Tıklayınız)
3) Özgeçmiş
4) Nüfus Cüzdan Fotokopisi
5) Öğrenim Durumu Belgesi (Diploma) Aslı veya Resmî Kurumlardan Onaylı Fotokopisi*
6) Son 6 Ayda Çekilmiş 2 Adet Vesikalık Fotoğraf (Kılık Kıyafet Yönetmeliğine Uygun Olarak)
7) İkametgâh Belgesi (E-devletten alınabilir.)
8) Adli Sicil Kaydı Belgesi (E-devletten alınabilir.)
9) Sağlık Kurulu Raporu (İç Hastalıkları, Göz Hastalıkları, Kulak Burun Boğaz, Genel Cerrahi, Ruh Sağlığı ve Hastalıkları, Ortopedi ve Travmatoloji bölümlerine muayene olmak şartıyla devlet hastaneleri ya da özel hastanelerden alınabilir.)
10) KPSS Yerleştirme Sonuç Belgesi.
11) ÖSYM Sınav Sonuç Belgesi.
12) Daha önce Kamu Kurumlarında Çalışılmış ise HİTAP Hizmet Belgesi (E-devletten alınabilir.)
13) Askerlik Terhis/Tecil veya Muaf Belgesi (E-devletten alınabilir.)
14) Varsa ortaöğretim hazırlık sınıfında başarılı geçen öğrenimini gösteren belge
* Belgelerin fotokopileri aslı ibraz edilmek kaydıyla Personel Daire Başkanlığınca onaylanabilecektir.
İLETİŞİM BİLGİLERİ
Adres İzmir Bakırçay Üniversitesi Personel Dairesi Başkanlığı Gazi Mustafa Kemal Mahallesi, Kaynaklar Caddesi Seyrek, Menemen, İZMİR
E-posta Adresi pdb@bakircay.edu.tr
Telefon 0 232 493 00 00 Dahili: 11373
(Memur İsmail Hilmi TEZ)
Üniversitemiz internet sayfasında yer alan DUYURUMUZ tebliğ hükmünde olup adaylara herhangi bir tebligat yapılmayacaktır.