BAKIRÇAY'dan Duyurular

KPSS-2023/1 Bazı Kamu Kurum ve Kuruluşlarının Kadro ve Pozisyonlarına Yerleştirme Sonuçları Kapsamında Üniversitemize Atanmaya Hak Kazanan Adayların Dikkatine

Duyuru Tarihi : 28 Temmuz 2023

ÖSYM Başkanlığınca, KPSS-2023/1 yerleştirme işlemi sonuçlarına göre Üniversitemiz kadrolarına yerleştirilen adayların atamalarının yapılabilmesi için; aşağıda belirtilen belgelerin tamamlanarak en geç 11.08.2023 Cuma günü mesai bitimine kadar Üniversitemiz Personel Daire Başkanlığına (Gazi Mustafa Kemal, Kaynaklar Cd., 35665 Menemen/İzmir) şahsen, teslim etmeleri gerekmektedir.

İstenen Belgeler

1.     Atama Başvuru Formu

2.     İkametgâh Belgesi (E-devletten alınabilir.)

3.     Adli Sicil Kaydı Belgesi (E-devletten alınabilir.)

4.     Sağlık Kurulu Raporu (Heyet raporlarında görevini devamlı yapmasına engel olabilecek akıl hastalığı bulunmadığına dair Ruh Sağlığı ve Hastalıkları Uzman Hekimlerince verilmesi kaydıyla. Özel hastanelerden alınan sağlık kurulu raporları ruh hastalıkları uzmanı bulunması kaydıyla kabul edilmektedir.)

5.     KPSS Yerleştirme Sonuç Çıktısı.

6.     ÖSYM Sınav Sonuç Belgesi.

7.     Mezun Belgesi (E-Devletten alınabilir)

8.     Kimlik Fotokopisi.

9.     Daha önce Kamu Kurumlarında Çalışılmış ise Hizmet Belgesi (E-devletten alınabilir.)

10.  Askerlik Terhis/Tecil veya Muaf Belgesi (Askerliğini yedek subay olarak yapanlar için ‘Askerlik Safahat Belgesi) (E-devletten alınabilir.)

11.  Son 6 Ayda Çekilmiş 6 Adet Vesikalık Fotoğraf (Kılık Kıyafet Yönetmeliğine uygun olarak).

12.  Bilgisayar İşletmeni Kadrosu için Bilgisayar İşletmenliği Sertifikası (Öğrenimi sırasında zorunlu/ortak/seçmeli bilgisayar dersi alan ve bu hususu resmi olarak belgeleyen adaylar “6225: MEB Onaylı Bilgisayar İşletmeni Sertifikasına Sahip Olmak” niteliğine sahip olarak değerlendirilecektir.)

Adaylardan istenen diploma ve diğer belgelerin suretleri, asılları adaylarca ibraz edilmesi kaydıyla kurumumuzca tasdik edilerek işleme alınacaktır.