KPSS-2023/1 Bazı Kamu Kurum ve Kuruluşlarının Kadro ve Pozisyonlarına Yerleştirme Sonuçları Kapsamında Üniversitemize Atanmaya Hak Kazanan Adayların Dikkatine
Duyuru Tarihi : 28 Temmuz 2023
ÖSYM Başkanlığınca, KPSS-2023/1 yerleştirme işlemi
sonuçlarına göre Üniversitemiz kadrolarına yerleştirilen adayların atamalarının
yapılabilmesi için; aşağıda belirtilen belgelerin tamamlanarak en geç
11.08.2023 Cuma günü mesai bitimine kadar Üniversitemiz Personel Daire
Başkanlığına (Gazi Mustafa Kemal, Kaynaklar Cd., 35665 Menemen/İzmir) şahsen,
teslim etmeleri gerekmektedir.
İstenen Belgeler
1.
Atama Başvuru Formu
2.
İkametgâh Belgesi (E-devletten
alınabilir.)
3.
Adli Sicil Kaydı Belgesi
(E-devletten alınabilir.)
4.
Sağlık Kurulu Raporu (Heyet
raporlarında görevini devamlı yapmasına engel olabilecek akıl hastalığı
bulunmadığına dair Ruh Sağlığı ve Hastalıkları Uzman Hekimlerince verilmesi
kaydıyla. Özel hastanelerden alınan sağlık kurulu raporları ruh hastalıkları
uzmanı bulunması kaydıyla kabul edilmektedir.)
5.
KPSS Yerleştirme Sonuç Çıktısı.
6.
ÖSYM Sınav Sonuç Belgesi.
7.
Mezun Belgesi (E-Devletten
alınabilir)
8.
Kimlik Fotokopisi.
9.
Daha önce Kamu Kurumlarında
Çalışılmış ise Hizmet Belgesi (E-devletten alınabilir.)
10.
Askerlik Terhis/Tecil veya Muaf
Belgesi (Askerliğini yedek subay olarak yapanlar için ‘Askerlik Safahat Belgesi)
(E-devletten alınabilir.)
11.
Son 6 Ayda Çekilmiş 6 Adet
Vesikalık Fotoğraf (Kılık Kıyafet Yönetmeliğine uygun olarak).
12.
Bilgisayar İşletmeni Kadrosu için
Bilgisayar İşletmenliği Sertifikası (Öğrenimi sırasında zorunlu/ortak/seçmeli
bilgisayar dersi alan ve bu hususu resmi olarak belgeleyen adaylar “6225: MEB
Onaylı Bilgisayar İşletmeni Sertifikasına Sahip Olmak” niteliğine sahip olarak
değerlendirilecektir.)
Adaylardan istenen diploma ve diğer belgelerin
suretleri, asılları adaylarca ibraz edilmesi kaydıyla kurumumuzca tasdik
edilerek işleme alınacaktır.