BAKIRÇAY'dan Duyurular

KPSS-2022/2 Bazı Kamu Kurum ve Kuruluşlarının Kadro ve Pozisyonlarına Yerleştirme Sonuçları Kapsamında Üniversitemize Atanmaya Hak Kazanan Adaylar Hakkında Duyuru

Duyuru Tarihi : 04 Ocak 2023

KPSS-2022/2 Bazı Kamu Kurum ve Kuruluşlarının Kadro ve Pozisyonlarına Yerleştirme Sonuçları Kapsamında Üniversitemize yerleştirilenlerin İzmir Bakırçay Üniversitesi Seyrek Kampüsü A blok 1. katta bulunan Personel Daire başkanlığına başvuru belgeleri ile ŞAHSEN teslim etmeleri gerekmektedir.

Başvuru tarihinin dışında başvuruda bulunan veya posta yolu ile belgelerini Üniversitemize intikal ettiren, herhangi bir sebeple başvuruda bulunmayan adayların atama işlemleri yapılmayacak ve adaylar hak iddia edemeyeceklerdir.

Askerlik ve hastalık sebebiyle başvuruda bulunamayanların mazeret dilekçesi ile birlikte mazerete sebep olan belgelerini başvuru tarihine kadar başvuru yerine ulaştırmaları gerekmektedir.

Yanlış, yanıltıcı ve yalan beyanda bulunanlar ile tercih edilen kadro için istenilen genel ve özel şartları ve 657 Sayılı Devlet Memurları Kanunu’nun 48. maddesinde belirtilen şartları taşımadığı tespit edilen adayların başvuruları geçersiz sayılacak olup, atama işlemleri gerçekleştirilmeyecektir.

Atanmaya hak kazanan adaylardan arşiv araştırması neticesinde atanmasında bir sakınca bulunmayanların ataması yapılacak tebligatlar ikamet adreslerine gönderilecektir.

İkamet adresi İzmir dışında olan adaylar atama yazılarının kendilerine tebliğ edildiği tarihten itibaren 15 (on beş) gün içerisinde, ikamet adresi İzmir olanlar ise atama yazılarının kendilerine tebliğ edildikten sonraki ilk iş günü göreve başlamak zorundadırlar.

Belge Teslim Süreci 4 Ocak 2023-18 Ocak 2023 (Mesai Bitimi)

İSTENİLEN EVRAKLAR

1) Başvuru Dilekçesi

2) Özgeçmiş.

3) Nüfus Cüzdan Fotokopisi.

4) Öğrenim Durumu Belgesi (Diploma) aslı veya Resmi Kurumlardan onaylı fotokopisi.*

5) Son 6 Ayda Çekilmiş 2 Adet Vesikalık Fotoğraf (Kılık Kıyafet Yönetmeliğine uygun olarak)

6) İkametgâh Belgesi (E-devletten alınabilir.)

7) Adli Sicil Kaydı Belgesi (E-devletten alınabilir.)

8) Sağlık Kurulu Raporu (Heyet raporlarında görevini devamlı yapmasına engel olabilecek akıl hastalığı bulunmadığına dair Ruh Sağlığı ve Hastalıkları Uzman Hekimlerince verilmesi kaydıyla. Özel hastanelerden alınan sağlık kurulu raporları ruh hastalıkları uzmanı bulunması kaydıyla kabul edilmektedir.)

9) KPSS Yerleştirme Sonuç Belgesi.

10) ÖSYM Sınav Sonuç Belgesi.

11) Daha önce Kamu Kurumlarında Çalışılmış ise Hizmet Belgesi (E-devletten alınabilir.)

12) Askerlik Terhis/Tecil veya Muaf Belgesi (E-devletten alınabilir.)

13) Varsa ortaöğretim hazırlık sınıfında başarılı geçen öğrenimini gösteren belge

* Belgelerin fotokopileri aslı ibraz edilmek kaydıyla Personel Daire Başkanlığınca onaylanabilecektir.

İLETİŞİM BİLGİLERİ

Adres İzmir Bakırçay Üniversitesi Personel Dairesi Başkanlığı Gazi Mustafa Kemal Mahallesi, Kaynaklar Caddesi Seyrek, Menemen, İZMİR

E-posta Adresi pdb@bakircay.edu.tr

Telefon 0 232 493 00 00 Dahili: 11373

(Büro Personeli İsmail Hilmi TEZ)

0 232 493 00 00 Dahili: 11108

(Şube Müdürü Mehmet Akif DEMİR)